Üdvözöljük a Wilión!

A Wiliót nem bejelentkezett megbízóként böngészi

Váltás szolgáltatóra
Navigáció
Szolgáltatások
Árlista
Rólunk
Alkalmazás letöltése
Hogyan működik
Gyakran ismételt kérdések
Miben fejlődjünk?
Kapcsolatfelvétel
Rólunk
Bejelentkezés
Üdvözöljük a Wilión!

A Wiliót nem bejelentkezett megbízóként böngészi

Váltás szolgáltatóra
Navigáció
Szolgáltatások
Árlista
Rólunk
Alkalmazás letöltése
Hogyan működik
Gyakran ismételt kérdések
Miben fejlődjünk?
Kapcsolatfelvétel
Rólunk
Bejelentkezés

Telefon javítása

Alkalmazzon a környékről képzett szakembert, mobiltelefonok javításához, kedvező áron!

Megbízás hozzáadása

27 638 szakember

50 983 befejezett projekt

4,8 az 5-ből szakembereink átlagos értékelése

199 720 alkalmazásletöltés

Telefon javítása

Szakértőre van szüksége a Telefon javítása kategóriában? Csak írja be, hogy mit keres, és mi segítünk Önnek minőségi szakértőket találni korrekt árakon!

27 638 szakember

50 983 befejezett projekt

4,8 az 5-ből szakembereink átlagos értékelése

199 720 alkalmazásletöltés

Képtár

Szolgáltatóink kivitelezésének bemutatása

BútorgyártásIstván
VillanyszerelésJózsef L.
Lakás/ház rekonstrukciójaÁdám J.
Építőipari munkákLászló G.
Építőipari munkákLászló G.
Tervezés, építészet, projektek és egyéb szolgáltatásokJános
Lakás / ház rekonstrukciójaÁdám J.
Szolgáltatások az Ön számáraZoltán B.
Bútor összeszerelésBalázs K.
HASZNOS INFORMÁCIÓ

Amit tudnom kell

Mobiltelefon szerviz

Mindannyian egyetértünk abban, hogy egy törött eszköz használata problémákba ütközik. Ilyenkor felmerül egy nagyon fontos kérdés: új telefont vásároljak, vagy vigyem szervizbe?

Ha tanácsot kér családjától, barátaitól vagy akár mobilszerelő ismerősétől, különböző és ellentmondásos válaszokat kaphat. Sokunk számára zavaró lehet eldönteni, hogy mit csináljunk az rossz vagy sérült telefonnal. Van azonban néhány kulcsfontosságú pont, amely segíthet a döntéshozatalban!

Mikor célszerű kicserélni a készülékemet?

Ha lecseréjük az okostelefonunkat egy új eszközre, az általában drágább megoldás, mintha megjavíttatnánk. Ennek ellenére több olyan helyzet is előfordulhat, amikor a helyes döntés egy új mobil vásárlása.

Ha okostelefonja már nagyon régi, akkor kevesebbe kerülhet a készülékcsere, mint a képernyő megjavítása. Ha ez a helyzet, fontolja meg a régi eladását a jelenlegi állapotában, és egy vadonatúj mobil vásárlását. Hasonlóképpen, ha valamilyen oknál fogva azonnal szüksége van egy teljesen jól működő telefonra, akkor kénytelen lesz beruházni egy másik készülékre.

Ha az Ön helyzete nem tartozik a fentebb ismertetett kategóriák egyikébe sem, akkor a legjobb döntés valószínűleg a szervizeltetés, például a sérült okostelefon képernyőjének cseréje.

Kijelző csere: a legjobb megoldás?

Ha sérült okostelefonjának csak egy gyors kijelző cserére van szüksége, akkor az könnyen megoldható. Pénzt takaríthat meg és telefonjának képernyője is olyan lesz, mint új korában: hibátlan és karcmentes.

A legtöbb esetben a megfizethető képernyő csere több hónappal (egyes esetekben akár évekkel) meghosszabbíthatja készüléke élettartamát, így addig használhatja, amíg nem dönt a váltásról.

Lehet, hogy Ön nem vásárolna még új készüléket, mert nem érzi szükségesnek, vagy a jelenlegi telefonja nem olyan régi és tökéletesen működik - eltekintve a betört kijelzőről. Ilyenkor miért is költene el egy vagyont egy új készülékre, ahelyett, hogy megcsináltatja?

Vásárlás vs szerviz: Az okostelefon tulajdonos dilemmája

A saját döntése, hogy új okostelefont vásárol, vagy megjavíttatja a régit. Sajnos nincs egyértelmű válasz, de a legtöbb esetben ésszerűbb rendbe hozatni a jelenlegi készüléket.

Döntéskor ne felejtse el önmagát emlékeztetni a rossz okostelefon aktuális értékén felül a megjavíttatás hosszára és költségeire. Ezek az információk segíthetnek abban, hogy az adott helyzetben megfelelő döntést hozzon. A legtöbb esetben az okostelefon képernyőjének kicserélése remek választás, és szinte mindenkinek ezt ajánljuk, ha nem tud dönteni.

Melyik a jobb: szervizbe vinni a rossz telefont, vagy lecserélni egy újra?

Szinte mindannyiunkkal megtörtént már, hogy a mobilja vagy egy tabletje elromlott. Számos tényezőtől megvizsgálva lehet ilyen helyzetekben döntést hozni. A kérdést általában gyorsan kell megválaszolni, mivel az okostelefonok és a táblagépek a mai világban életünk elengedhetetlen kellékei. Sokan nem töltenek el egy órát vagy percet sem anélkül, hogy ne néznének rá a telefonjukra vagy a táblagépükre.

Egy új mobil valójában jobb mobilt is jelent?

Nagyon sokszor halljuk azt, hogy: „Cserélje ki egy újra, egy jobbra”! De a dolgok nem ilyen egyszerűek. A közismert mítosz, amely arra utal, hogy az új mindig jobb, nem igaz. Egyes újabb készülékek lehet, hogy például nagyobbak, mint a régi, vagy nehezebbek, és emiatt nem tetszenének Önnek. Lehet, hogy az új eszköz gyorsabban lemerítené az akksit, ami kulcsfontosságú a mindennapi használat során, és ez Önt folyamatosan zavarni fogja. Az is előfordulhat, hogy megszokta a régi készülékét, és nehézséget jelentene az új eszközzel való munka. Sok más példa is ugyanehhez a következtetéshez vezet: az új nem mindig jelent jobbat!

Ha összehasonlítja a sérült telefonkészülék szervizeltetésének és az új eszköz vásárlásának költségeit, mindig ellenőrizze, hogy mennyiért tudná eladná a régi eszközt.

A sérült telefon javítása költséges lehet, sőt akár meg is közelítheti az új készülék árát. Ez azonban nagymértékben függ a sérülés típusától és a javítandó alkatrésztől. A nagyon drága fajta javítás a hétköznapi felhasználók körében nem túl gyakori. Az is előfordul, hogy valakinek a készüléke nagyon régi, és meg is akar szabadulni tőle, így végre alkalma nyílik arra, hogy vegyen egy újat. Ne bocsátkozzon feltételezésekbe, amikor a Wilio-n keresztül választ kaphat az olyan kérdéseire, mint hogy mennyibe kerül a javítás, mennyi az eszköz vételára, vagy mennyit nyer a sérült telefon eladásával. Minden szükséges információhoz hozzájuthat a szakembereinken keresztül, akik bármikor szívesen segítenek Önnek!

Az ár mellett számos más tényezőt is figyelembe kell venni a döntéshozatal folyamán. Gondoljon arra, mennyi időbe telik egy új telefon beállítása, és az összes alkalmazás telepítése. Ha a javítás gyors és körülbelül 30 perc alatt a helyszínen elvégezhető, akkor valószínűleg hatékonyabb megoldás a készülék javítása. Mi a készülék szervizelése mellett tesszük le a voksunkat, amivel nem mellesleg pénzt is megtakaríthat! Általánosan igaz, miszerint a leggyakoribb javítások sokkal olcsóbbak, mint a telefon lecserélése egy vadonatúj készülékre.

A Wilio-nál szakembereink igazán elfogadható áron kínálnak képernyő cserét és egyéb javításokat, ami nem mérhető össze egy új készüléknek az árával. A mobil szerviz szolgáltatásaink nagyon gyorsak, mert tudjuk, hogy a mai világban mindenki számára mennyire fontos a telefonja. A másik pozitívum, hogy megtarthatja a megszokott telefonját, és az adatai is sértetlenek maradnak. Ha viszont a telefonja eladását fontolgatja, egy órán belül ingyenes árajánlatot kaphat a Wilio-n keresztül.

Ha úgy dönt, hogy megjavíttatja készülékét, vegye igénybe szolgáltatásunkat és keresse meg a legközelebbi szerelőt! Magasan képzett és tapasztalt szakembereink segítséget nyújtanak bármelyik típusú, betört kijelzőjű telefon megjavításában.

Töltse le a Wilio alkalmazást
Androidra és iOS-re egyaránt