A szolgáltatásaink, az oldal vagy a mobilapplikáció böngészésével hozzájárul a sütik használatához.További részletek

Üdvözlünk a Wilioban!

A Wiliot nem bejelentkezett ügyfélként böngészed

Szolgáltatóra való átkapcsolás
Navigáció
Szolgáltatások
Árlista
Az alkalmazásról
Alkalmazás letöltése
Hogyan működik
Gyakori kérdések
Hogyan legyünk jobbak
Vegye fel velünk a kapcsolatot
A Wilioról
Bejelentkezni

Öt alapelv a sikeredhez

Utolsó váltóztatás: 15.10.2019

  • 1) A tisztesség és az udvariasság a siker alapja

    A Wilio mindazok számára ajánlott, akik segítséget keresnek a projektjükhöz. Az ügyfelek nem csak a szolgáltatók szakértelme, hanem személyes hozzáállásuk, hajlandóságuk és türelmük alapján választják, hogy kihez fordulnak.

    Az ajánlat benyújtásakor olyan apróságok, mint például üdvözlet vagy köszönés, meghatározzák, hogy az ügyfél téged választ-e. Tapasztalatból tudjuk, hogy az arrogancia, hamisság vagy a hajlandóság hiánya jelentősen csökkenti az projekt elnyerésének esélyét.

    A barátságos, nyitott és tisztességes kommunikáció biztosítja, hogy az ügyfél ne habozzon téged választani, akár több alkalommal is.

  • 2) Az ügyfelek nem szeretik ha figzelmen kívül hagyják , ezért fontos a kommunikáció.

    Egyikünk sem szereti, ha a kérdésre nem kap választ. Ezért igyekezz folyamatosan kommunikálni és a kérdéseire válaszolj

    Semmi sem rontja el a jó benyomást gyorsabban, mint amikor közeledik a projekt időpontja és te megszakítod a kommunikációt az ügyfelekkel, vagy nem értesíted a változásról, iulletve nem jelensz meg a megbeszélt időben és helyen.

    Mindent meg lehet oldani időszerű és helyes kommunikációval.

  • 3) A Wilio-n keresztüli kommunikáció megvéd téged és ügyfeleid

    Az ügyfelek gyakran kapcsolatba lépnek velünk a szolgáltatók hitelességének ellenőrzése érdekében. A hitelességed csorbul, ha megkerülöd a platformon belüli kommunikációt, valamint jelentősen megnehezíted a megbízó választását és csökkented a projekt megnyerésének esélyét.

    Ezért blokkoljuk azokat a profilokat, amelyek megkísérlik a mobil alkalmazáson és a wilio.com webhelyen kívül kommunikálni Kizárólag a wilio keresztül kommunikálj és ne küldj telefonszámot a megbízónak.

    Ezzel garantáljuk mindkét oldal védelmét, és minőségi szolgáltatást nyújtunk a szolgáltatók és az ügyfelek számára, akik csak a tisztességes és komoly megközelítést részesítik előnyben.

  • 4) A jó benyomás és a minőségi szolgáltatás több ügyfelet fog elérni

    Szolgáltató kiválasztásakor az ügyfelek az ár és a többi vásárló értékelése alapján hozzák meg döntéseiket. A pozitív értékelések és a kellemes kommunikáció minden alkalommal dönt, amikor az ügyfél több hasonló ajánlat közül választ.

    A pozitív értékelés megszerzése kihívást jelent. A jól és szakszerűen elvégzett munka nem elegendő. Próbálj jó benyomást keltni, úgy hogy felkészül a projektre. Ne indulj el szerszámok nélkül, a ruhád tiszta legyen és a munka elvégzését követően takaríts el magad után. Ezek az apróságok felépítik a hírneved és jelentős előnyt biztosítanak a versenytársakkal szemben.

    Ezek az apróságok felépítik a hírneved és jelentős előnyt biztosítanak a versenytársakkal szemben.

  • 5) Az értékelések fontosak, az ügyfelek bíznak bennük

    Az ügyfelektől kapott értékelések bizalmat keltenek mindenki számára, akik az általad kínált szolgáltatásokat keresik.

    A profilodon látható értékelésekkel az ügyfelek biztosak lehetnek abban, hogy jól teljesítied a munkádat. A helyen való és folyamatos kommunikáció, valamint a minőségi munka garantálja a pozitív visszajelzéseket

    Ha ügyes vagy és valóban első osztályú munkát kínálsz, úgy elnyerheted az általunk elérhető "hiteles és megbíthato szolgáltató" díjakat, ami még több ügyfelet és jövedelmet jelent.